Calidade e Cartas de Servizos

Calidad

O Real Decreto 951/2005, do 29 de xullo, no que se establece o marco xeral para a melloría da calidade na Administración Pública Abre nueva ventana(PDF, aprox. 96,52 KB), recolle o marco regulador das medidas que impulsan a melloría da calidade dos servizos públicos da Administración Xeral do Estado. Mediante a Instrución do 25 de xullo de 2007 referente ás actuacións da melloría da calidade dos servizos públicos no eido do Ministerio de Economía e Facenda Abre nueva ventana(PDF, aprox. 77 KB), lévase a cabo a regulación dos compromisos de calidade asumidos por este Departamento, reflectidos en medidas como a elaboración de cartas de servizos, a regulación dun sistema de queixas e suxestións ou os premios de calidade.

Cartas de Servizos

Medidas de Calidade

Informes de Calidade

Buscador

Formulario de busca xenérico do Ministerio de Facenda e Función Pública

Banners Destacados

Enlaces a información importante do Ministerio de Facenda e Función Pública

Sede Electrónica (Abre nueva ventana)Banco de datos económico financeiros (Abre nueva ventana)Central de informacionParticipación pública en proxectos normativos